Najnowsze Wpisy

Cześć! Komentarze (0)
09. maja 2004 12:35:00
linkologia.pl spis.pl

Hej! Mam na imię Martyna. Tego bloga będe prowadzić sama. Mojim tematem będzie zycie mojego psa! Będe opisywać to każdy dzień w którym wydarzyło się coś fajnego. Miał to być blog o mojim chomiku ale prowadze już jeden razem z moją kuzynką. Postaram codziennie pisać 1 notkę. Mam nadzieję że wszystkim szablon się podoba muszę tylko wprowadzić parę przeróbek. Jeżeli ciekawi was życie troche zanimowane mojego chomika Hamtaro to wejdzcie na stronę: www.pokemonek.blog.pl jest to inny blog i płaciłam za niego 7 zł no nie prawie 8. Wiem że hałowa nazwa ale nie mogłam nic fajniejszego wymyslić. Ten blog też nie ma za superowej nazwy ale chyba matrix12 bżmi lepiej niż pokemonek. Hihi! Cóż co mogę napisać. Aha! miałam pisać o psie! Więc zaczynam!

Mój piesek ma na imię Kala. Jest to suczka i jest naprawdę milusi i 28 maja bedzie miała już pół roku. Nasi sonsiedzi też mają pieska i też suczke tylko nie pamiętam jak ma na imię, jest to jamnik czarny krótko włosy. Mój piesek też jest rasowy. Może nikt z Was nie słyszał o rasie West white hingland terrier, ale mój pies jest właśnie tej rasy. Jest biała jak nawet to w nazwie widać (white-biały). My mamy ją już 3 miesiące. Dzsiaj w mojim miasteczku padał desz i jak wyszła Kala z mojim tatą nadwór to była cała mokra i tak sie trzęsła, że musieliśmy ją zawinąc w kocyk. Położyłam Ją na pufie przed telewizorem. A wiecie co ona zrobiła! Niewiecie? Hehe! Oglądała telewizje a na dodatek "Hamtaro". Ale mieliśmy z rodzicami beke zniej. Szkoda że nie zrobiłam jej zdjęcia. Mogłam je zeskanować i wam poprzysyłac prywatnie meilem. Jeśli ktoś chciałby ją zobaczyć. Ale ja już kończe bo zapasy mojich opowieści już się powoli kończą. Dozobaczenia!

matrix12 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

rosemary | cyla | wild-addy | kosiarka | rooball | Mailing